loading...

trip

trip

بازدید : 143
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

تور اروميه

كشورمان ايران را مي توان يكي از زيباترين كشورها دانست، كه همواره با وجود تحريم ها و ذهنيت بدي كه دشمنان براي آن به وجود آورده اند، باز هم توريستان زيادي دارد. تورهاي داخلي نيز مورد توجه بسياري از هموطنان مي باشد. تور اروميه را مي توان يكي از اين تورها نام برد كه افراد بسياري در سال اين تور را تقاضا مي نمايند. با توجه به درخواست هاي فراوان كه براي تور ارزان اروميه صورت مي گيرد، ما در اين متن قصد داريم تا اين تور را مورد بررسي قرار دهيم. چنانچه شما نيز علاقه مند مي باشيد تا با اين تور، تجربه خوبي از سفر به شهر اروميه داشته باشيد، متن ما را دنبال نماييد.

آشنايي با آذربايجان غربي

كشور ايران را مي توان يكي از كشورهايي نام برد كه اكثر قوميت ها در آن زندگي مي كنند. يكي از اين قوميت ها را مي توان قوم بزرگ ترك ناميد، كه همواره در تاريخ ايران تاثير زيادي داشته اند. قوم ترك در قسمت هاي مختلفي از كشور پراكنده شده اند، ولي قسمت اعظمي از آنها در استان هاي آذربايجان غربي و شرقي و استان اردبيل مي باشند. آذربايجان غربي را مي توان يكي از بزرگترين استان هاي ايران نام برد. مركز اين استان، شهر پهناور اروميه مي باشد كه از قرار معلوم با درياچه زيباي اروميه معرف حضور همه مي باشد. اين استان زيبا داراي جاذبه هاي گردشگري فراواني است. شهر زيباي اروميه به تنهايي نيمي از اين جاذبه هاي گردشكري را در خود جاي داده است و به همين دليل تور اروميه مورد توجه بسياري از افراد مي باشد.

آشنايي با آذربايجان غربي

شهر اروميه را مي توان يكي از شهرهاي بزرگ ايران نام برد، كه جمعيتي بالغ بر 736 هزار نفر را درخود جاي داده است. اين شهر داراي جاذبه هاي گردشگري بي شماري مي باشد و از اين حيث در جذب گردشگر همواره توانسته موفق عمل نمايد. به همين دليل تور توريستي اروميه به عنوان يكي از تورهاي داخلي همواره مورد توجه افراد بوده است و در همه مواقع سال توسط بسياري از آژانس هاي مسافرتي ارائه مي شود. ما نيز در اين متن سعي داريم تا با بررسي امكانات و خدماتي كه در تور اروميه ارائه مي شود، اطلاعاتي در مورد سفر به اين شهر در اختيار شما عزيزان قرار دهيم.

فرهنگ و زبان مردم اروميه

همانطور كه در مقدمه و متن بالا گفته شد، استان آذربايجان غربي يكي از استان هاي ترك نشين كشورمان مي باشد. زبان اين خطه اغلباً تركي مي باشد و افراد در آن از ابتداي كودكي با زبان تركي آشنا خواهند شد و در مكالمه هاي درون استاني خود بيشتر با زبان تركي صحبت مي كنند. لازم به ذكر است 90 درصد از اين افراد فارسي را به مانند زبان تركي خود بلد مي باشند و در صورت لزوم از آن استفاده مي نمايند. شهر اروميه را مي توان يكي از شهرهاي بزرگ آذربايجان معرفي كرد كه نيمي از جمعيت اين استان را در خود جاي داده است. دين اغلب اين مردم اسلام بوده و بسياري از آن ها از اهل تشيع مي باشند. لازم به ذكر بعضي از افراد در اين استان سني مي باشند و در كنار برادران شيعه خود در صفوف نماز قرار مي گيرند. از فرهنگ هايي كه در اين خطه مي باشد رسم جوانمردي و مروت را مي توان نام برد. لازم به ذكر است افراد ساكن در اين استان به شدت پشت يكديگر بوده اند و در زمان لزوم به يك ديگر ياري مي رسانند.

فرهنگ و زبان مردم اروميه

آب و هواي شهر اروميه

همانطور كه مي دانيد كشور ايران يكي از كشور هاي چهار فصل دنيا مي باشد. از لحاظ آب و هوا، غرب و شمال غربي ايران را مي توان از مناطق خنك و سرد ايران معرفي كرد، كه زمستان هاي طاقت فرسايي را دارد. استان آذربايجان غربي با مركزيت اروميه در شمال غربي كشور واقع شده است و اين نشان از آب و هواي سرد اين استان در فصل زمستان و آب وهواي معتدلش در تابستان دارد و در كل مي توان گفت شما در اين خطه گرماي آزار دهنده اي را حس نخواهيد كرد و از اين حيث براي گردشگران عزيز خوب مي باشد.

آب و هواي شهر اروميه

بهترين زمان سفر به شهر اروميه

در متن بالا به اين موضوع اشاره كرديم كه استان آذربايجان غربي در قسمت شمال غربي كشور واقع شده است و داراي آب و هواي بسيار خنكي در فصل هاي بهار و تابستان مي باشد. اگر زمان سفر از لحاظ آب و هوايي براي شما مهم مي باشد، شما مي توانيد در فصولي چون تابستان و بهار بهترين تجربه را از سفر به اين خطه داشته باشيد. از لحاظ مسائل مالي در اين فصول با توجه به هجوم گردشگر، هزينه ها به صورت ناچيزي بالا مي رود كه اين موضوع آنچنان مهم نمي باشد. لازم به ذكر است افرادي كه به برف و ورزش هاي زمستاني علاقه مند مي باشند، فصل زمستان اروميه يكي از بهترين فصل ها براي سفر به اين شهر مي باشد.

تور اروميه

تور اروميه را با توجه به جاذبه هاي گردشگري فراواني كه در اين شهر مي باشد، مي توان يكي از پر درخواست ترين تورها ناميد و افراد بسياري براي سفر به اين شهر، اين تور را درخواست مي نمايند. تور اروميه با توجه به اينكه يكي از تورهاي داخلي محسوب مي شود مدارك زيادي لازم نداشته و شما مي توانيد با ارائه كپي كارت شناسايي و هزينه سفر در اين تور حاضر شويد. لازم به ذكر است هزينه تور شهر اروميه با توجه به آپشن هايي كه افراد استفاده مي نمايند متغيير است اما در كل هزينه هاي بالايي را ندارد.

تور اروميه

مجري هاي ارائه دهنده تور اروميه

بسياري از آژانس هاي مسافرتي تور لحظه آخري اروميه را به افراد ارائه مي دهند و اين تور مي تواند آپشن هاي مختلفي داشته باشد. لازم به ذكر است اين آپشن ها با توجه به مجري تور اروميه مي تواند متفاوت باشد. افراد بايد در هنگام عقد قرار داد با آژانس مسافرتي مفاد قرار داد و شرايط سفر را مورد بررسي قرار دهند. شما مي توانيد آژانسي كه بهترين خدمات را به شما ارائه مي دهند، براي سفر به اروميه انتخاب نماييد. در خدماتي كه آژانس هاي مسافرتي ارائه مي دهند، تور ليداراني را براي سفر در اختيار مسافران قرار مي دهند، تا مسافران به راحتي بتوانند جاذبه هاي گردشگري اين شهر را مورد بازديد قرار دهند. در كل مي توان گفت استفاده از آژانس هاي مسافرتي براي سفر به شهر اروميه مي تواند يكي از بهترين گزينه ها باشد. از مزاياي سفر با تور مي توان به هزينه هاي كم تر و امينت بيشتر اشاره كرد.

خدمات تور اروميه

در تور اروميه خدمات بي شماري شامل حال مسافر خواهد شد. به طور مثال مي توان گفت خدماتي چون ترانسفر فرودگاهي، هتل براي اسكان افراد، وعده هاي غذايي و خدماتي از اين دست مي تواند، شامل حال افراد شود. اشاره به اين نكته الزامي است كه بودجه مالي مسافران در انتخاب اين خدمات بسيار تاثير گذار مي باشد و افراد مي توانند با در نظر گرفتن سلايق و بودجه مالي خود هر كدام از اين آپشن ها را مورد استفاده قرار دهند. لازم به ذكر است آژانس ارائه دهنده تور ارزان اروميه در ارائه اين آپشن ها مي تواند تاثير گذار باشد.

اين سوال براي بسياري از افراد پيش مي آيد كه با توجه به اينكه شهر اروميه يكي از شهرهاي داخلي مي باشد، آيا سفر هوايي به اين شهر انجام مي شود يا بهتر است به صورت زميني در تور اروميه شركت نماييم. در جواب اين سوال مي توان گفت تمام مراكز استان در ايران به فرودگاه مجهز مي باشند. شهر اروميه نيز داراي يكي از فرودگاه هاي بين المللي ايران مي باشد و افراد مي توانند براي شركت در تور اروميه سفر هوايي را انتخاب نمايند. ذكر اين نكته الزامي است كه سفر با هواپيما هزينه هاي خاص خود را دارد كه در زمان عقد قرار داد به مسافر گفته خواهد شد. لازم به ذكر است كه مسافت مي تواند، در انتخاب يكي از اين گزينه ها تاثير گذار باشد. به طور مثال فردي كه از سيستان و بلوچستان قصد شركت در تور را دارد سفر هوايي گزينه مناسب تري براي او به نظر مي رسد. در كل بودجه مالي و سليقه افراد در انتخاب چگونگي سفر مي تواند تاثير فراوان داشته باشد.

خدمات تور اروميه

جاذبه هاي ديدني و تفريحي اروميه

يكي از دلايلي كه افراد تور ارزان اروميه براي سفر انتخاب مي كنند، جاذبه هاي گردشگري فراواني است كه افراد مي توانند با حضور در اين مكان ها از آن لذت ببرند و تجربه خوبي از سفر به اروميه داشته باشند. اين جاذبه هاي گردشگري در انواع مختلف در سراسر شهر اروميه پراكنده مي باشند. لازم به ذكر است شما با حضور در اين شهر مي توانيد نمونه هاي مختلفي از جاذبه هاي گردشگري را مورد بازديد قرار دهيد. به طور مثال در اين شهر جاذبه هاي تاريخي، فرهنگي، طبيعي و … موجود مي باشند و از اين نظر مسافران براي گردش انتخاب هاي فراواني دارند و مي توانند محيط ها مختلفي را مورد بررسي قرار دهند. ما در ادامه چند مورد از مهمترين جاذبه هاي گردشگري شهر اروميه را مورد بررسي قرار خواهيم داد كه از مهمترين آن ها درياچه اروميه مي باشد.

اين شهر يكي از زيبا ترين شهرهاي ايران محسوب مي شود و به طبع جاذبه هاي گردشگري بي شماري را نيز دارا مي باشد. در متون بالا به دو نمونه از اين جاذبه ها پرداختيم و آن ها را معرفي نموديم؛ اما ساير جاذبه هاي كه افراد مي توانند در اروميه مورد بازديد قرار دهند، مكان هايي مانند پارك زيباي شيخ تپه، چشمه آب معدني كوه زنبيل، پيست اسكي خوشاكوه، موزه تاريخي اروميه، بازار سنتي و … مي باشد. شما مي توانيد با حضور در تور اروميه به بازديد از اين مراكز بپردازيد و تجربه يك سفر خوب را كسب نماييد.

جاذبه هاي ديدني و تفريحي اروميه

درياچه اروميه

به جرات مي توان گفت حدود هفتاد درصد از افرادي كه در تور اروميه شركت مي نمايند به دليل بازديد از درياچه اروميه مي باشد. هرچند اين درياچه بزرگ آب شور قسمت اعظمي از مساحت خود را از دست داده است اما باز هم زيبايي خاص خود را دارد و افراد در سفر به اروميه اين جاذبه گردشگري را مورد بازديد قرار مي دهند. لازم به ذكر است درياچه اروميه يكي از بزرگترين درياچه هاي آب شور در دنيا مي باشد و به دليل زيبايي هاي بي نظيري كه دارد همواره خواستگاه بسياري از توريستان داخلي و خارجي بوده است. به صراحت مي توان گفت نماي زيبايي كه اين درياچه دارد در هيچ كجاي دنيا قابل ديد نمي باشد. توصيه سايت ما به شما اين است در سفر به اروميه اين درياچه زيبا را مورد بازديد قرار دهيد و از زيبايي و شكوه آن لذت ببريد.

درياچه اروميه

فقرگاه در تور اروميه

مي توان گفت يكي از جاذبه هاي گردشگري كه در اروميه مي توانيد، تجربه نماييد فقرگاه مي باشد. اين جاذبه را مي توان به يكي از جاذبه هاي تاريخي در استان آذربايجان لقب داد كه در تور اروميه مي تواند بهترين گزينه براي بازديد باشد. اين اثر از زمان مادها بر جاي مانده است و شنيده ها حاكي از اين است كه مقبره يكي از بزرگان در آن زمان مي باشد. با توجه قدمت تاريخي و زيبايي كه اين دخمه سنگي دارد بازديد از آن خالي از لطف نيست. لازم به ذكر است فقرگاه در آبادي اگريقاش در نزديكي هاي شهر مهاباد واقع شده است.

فقرگاه در تور اروميه

غذاهاي محلي شهر اروميه

هر شهري داراي يكي سري از غذاهاي مخصوص به خود مي باشد، كه افراد مي توانند با حضور در آن شهر از غذاهايشان لذت ببرند. شما مي توانيد در اروميه غذاهاي سنتي و محلي اين شهر را ميل نماييد و از خوردن اين غذاها لذت ببريد. از اين غذاها مي توان به گوزلمه( ماست با تخم مرغ)، سوپ بلغور، اروميه خورش، آش كلم، آش دوغ، يتيمچه، گيزاتما( بادمجان، كدو، سيب زميني) و… اشاره كرد. اين غذاها در اكثر رستوران هاي شهر اروميه ارائه مي شوند. توصيه ما به شما اين است در تور اروميه حتما از اين غذاها استفاده نماييد.

اين شهر را مي توان يكي از مهمترين شهرها از لحاظ رستوراني نام برد. اروميه آشپزاني بسيار با تجربه اي دارد كه افراد مي توانند به راحتي غذاهاي لذيذ خود را در رستوران هاي اين شهر تهيه نمايند. از رستوران ها بزرگ اين شهر مي توان به رستوران هاي دياكو، فلامينگو، گازماخ، سفر خانه كشكول و… اشاره كرد. شما مي توانيد بهترين غذاها را با بهترين كيفيت و بالا ترين تنوع در اين رستوران ها تهيه نماييد. در رستوران هاي اين شهر انواع غذاهاي محلي، ايراني و بين المللي طبخ مي شود.

غذاهاي محلي شهر اروميه

بهترين مراكز خريد در تور اروميه

در هر مسافرتي كه صورت مي گيرد يكي از مهمترين مسائل مراكز خريدي است كه در آن شهر موجود مي باشند. اين مراكز با توجه به نياز مردم و سوغاتي كه با خود به همراه مي برند بسيار مهم است. در شهر اروميه مراكز خريد مهمي مي باشد، كه با توجه به نياز افراد در نقاط مختلف شهر پراكنده شده اند و شما مي توانيد سوغات اين شهر را از بازار قديمي و تاريخي شهر اروميه تهيه نماييد. از مهم ترين مراكز خريد شهر اروميه كه مي توان نام برد عبارتند از:

بازار قديمي اروميه

بازار بزرگ خيام جنوبي

مركز خريد ميلاد نور

مركز خريد ياقوت

مركز خريد استادان

مركز خريد امير كبير

منبع : تور ارزان قيمت اروميه

تور اروميه

كشورمان ايران را مي توان يكي از زيباترين كشورها دانست، كه همواره با وجود تحريم ها و ذهنيت بدي كه دشمنان براي آن به وجود آورده اند، باز هم توريستان زيادي دارد. تورهاي داخلي نيز مورد توجه بسياري از هموطنان مي باشد. تور اروميه را مي توان يكي از اين تورها نام برد كه افراد بسياري در سال اين تور را تقاضا مي نمايند. با توجه به درخواست هاي فراوان كه براي تور ارزان اروميه صورت مي گيرد، ما در اين متن قصد داريم تا اين تور را مورد بررسي قرار دهيم. چنانچه شما نيز علاقه مند مي باشيد تا با اين تور، تجربه خوبي از سفر به شهر اروميه داشته باشيد، متن ما را دنبال نماييد.

آشنايي با آذربايجان غربي

كشور ايران را مي توان يكي از كشورهايي نام برد كه اكثر قوميت ها در آن زندگي مي كنند. يكي از اين قوميت ها را مي توان قوم بزرگ ترك ناميد، كه همواره در تاريخ ايران تاثير زيادي داشته اند. قوم ترك در قسمت هاي مختلفي از كشور پراكنده شده اند، ولي قسمت اعظمي از آنها در استان هاي آذربايجان غربي و شرقي و استان اردبيل مي باشند. آذربايجان غربي را مي توان يكي از بزرگترين استان هاي ايران نام برد. مركز اين استان، شهر پهناور اروميه مي باشد كه از قرار معلوم با درياچه زيباي اروميه معرف حضور همه مي باشد. اين استان زيبا داراي جاذبه هاي گردشگري فراواني است. شهر زيباي اروميه به تنهايي نيمي از اين جاذبه هاي گردشكري را در خود جاي داده است و به همين دليل تور اروميه مورد توجه بسياري از افراد مي باشد.

آشنايي با آذربايجان غربي

شهر اروميه را مي توان يكي از شهرهاي بزرگ ايران نام برد، كه جمعيتي بالغ بر 736 هزار نفر را درخود جاي داده است. اين شهر داراي جاذبه هاي گردشگري بي شماري مي باشد و از اين حيث در جذب گردشگر همواره توانسته موفق عمل نمايد. به همين دليل تور توريستي اروميه به عنوان يكي از تورهاي داخلي همواره مورد توجه افراد بوده است و در همه مواقع سال توسط بسياري از آژانس هاي مسافرتي ارائه مي شود. ما نيز در اين متن سعي داريم تا با بررسي امكانات و خدماتي كه در تور اروميه ارائه مي شود، اطلاعاتي در مورد سفر به اين شهر در اختيار شما عزيزان قرار دهيم.

فرهنگ و زبان مردم اروميه

همانطور كه در مقدمه و متن بالا گفته شد، استان آذربايجان غربي يكي از استان هاي ترك نشين كشورمان مي باشد. زبان اين خطه اغلباً تركي مي باشد و افراد در آن از ابتداي كودكي با زبان تركي آشنا خواهند شد و در مكالمه هاي درون استاني خود بيشتر با زبان تركي صحبت مي كنند. لازم به ذكر است 90 درصد از اين افراد فارسي را به مانند زبان تركي خود بلد مي باشند و در صورت لزوم از آن استفاده مي نمايند. شهر اروميه را مي توان يكي از شهرهاي بزرگ آذربايجان معرفي كرد كه نيمي از جمعيت اين استان را در خود جاي داده است. دين اغلب اين مردم اسلام بوده و بسياري از آن ها از اهل تشيع مي باشند. لازم به ذكر بعضي از افراد در اين استان سني مي باشند و در كنار برادران شيعه خود در صفوف نماز قرار مي گيرند. از فرهنگ هايي كه در اين خطه مي باشد رسم جوانمردي و مروت را مي توان نام برد. لازم به ذكر است افراد ساكن در اين استان به شدت پشت يكديگر بوده اند و در زمان لزوم به يك ديگر ياري مي رسانند.

فرهنگ و زبان مردم اروميه

آب و هواي شهر اروميه

همانطور كه مي دانيد كشور ايران يكي از كشور هاي چهار فصل دنيا مي باشد. از لحاظ آب و هوا، غرب و شمال غربي ايران را مي توان از مناطق خنك و سرد ايران معرفي كرد، كه زمستان هاي طاقت فرسايي را دارد. استان آذربايجان غربي با مركزيت اروميه در شمال غربي كشور واقع شده است و اين نشان از آب و هواي سرد اين استان در فصل زمستان و آب وهواي معتدلش در تابستان دارد و در كل مي توان گفت شما در اين خطه گرماي آزار دهنده اي را حس نخواهيد كرد و از اين حيث براي گردشگران عزيز خوب مي باشد.

آب و هواي شهر اروميه

بهترين زمان سفر به شهر اروميه

در متن بالا به اين موضوع اشاره كرديم كه استان آذربايجان غربي در قسمت شمال غربي كشور واقع شده است و داراي آب و هواي بسيار خنكي در فصل هاي بهار و تابستان مي باشد. اگر زمان سفر از لحاظ آب و هوايي براي شما مهم مي باشد، شما مي توانيد در فصولي چون تابستان و بهار بهترين تجربه را از سفر به اين خطه داشته باشيد. از لحاظ مسائل مالي در اين فصول با توجه به هجوم گردشگر، هزينه ها به صورت ناچيزي بالا مي رود كه اين موضوع آنچنان مهم نمي باشد. لازم به ذكر است افرادي كه به برف و ورزش هاي زمستاني علاقه مند مي باشند، فصل زمستان اروميه يكي از بهترين فصل ها براي سفر به اين شهر مي باشد.

تور اروميه

تور اروميه را با توجه به جاذبه هاي گردشگري فراواني كه در اين شهر مي باشد، مي توان يكي از پر درخواست ترين تورها ناميد و افراد بسياري براي سفر به اين شهر، اين تور را درخواست مي نمايند. تور اروميه با توجه به اينكه يكي از تورهاي داخلي محسوب مي شود مدارك زيادي لازم نداشته و شما مي توانيد با ارائه كپي كارت شناسايي و هزينه سفر در اين تور حاضر شويد. لازم به ذكر است هزينه تور شهر اروميه با توجه به آپشن هايي كه افراد استفاده مي نمايند متغيير است اما در كل هزينه هاي بالايي را ندارد.

تور اروميه

مجري هاي ارائه دهنده تور اروميه

بسياري از آژانس هاي مسافرتي تور لحظه آخري اروميه را به افراد ارائه مي دهند و اين تور مي تواند آپشن هاي مختلفي داشته باشد. لازم به ذكر است اين آپشن ها با توجه به مجري تور اروميه مي تواند متفاوت باشد. افراد بايد در هنگام عقد قرار داد با آژانس مسافرتي مفاد قرار داد و شرايط سفر را مورد بررسي قرار دهند. شما مي توانيد آژانسي كه بهترين خدمات را به شما ارائه مي دهند، براي سفر به اروميه انتخاب نماييد. در خدماتي كه آژانس هاي مسافرتي ارائه مي دهند، تور ليداراني را براي سفر در اختيار مسافران قرار مي دهند، تا مسافران به راحتي بتوانند جاذبه هاي گردشگري اين شهر را مورد بازديد قرار دهند. در كل مي توان گفت استفاده از آژانس هاي مسافرتي براي سفر به شهر اروميه مي تواند يكي از بهترين گزينه ها باشد. از مزاياي سفر با تور مي توان به هزينه هاي كم تر و امينت بيشتر اشاره كرد.

خدمات تور اروميه

در تور اروميه خدمات بي شماري شامل حال مسافر خواهد شد. به طور مثال مي توان گفت خدماتي چون ترانسفر فرودگاهي، هتل براي اسكان افراد، وعده هاي غذايي و خدماتي از اين دست مي تواند، شامل حال افراد شود. اشاره به اين نكته الزامي است كه بودجه مالي مسافران در انتخاب اين خدمات بسيار تاثير گذار مي باشد و افراد مي توانند با در نظر گرفتن سلايق و بودجه مالي خود هر كدام از اين آپشن ها را مورد استفاده قرار دهند. لازم به ذكر است آژانس ارائه دهنده تور ارزان اروميه در ارائه اين آپشن ها مي تواند تاثير گذار باشد.

اين سوال براي بسياري از افراد پيش مي آيد كه با توجه به اينكه شهر اروميه يكي از شهرهاي داخلي مي باشد، آيا سفر هوايي به اين شهر انجام مي شود يا بهتر است به صورت زميني در تور اروميه شركت نماييم. در جواب اين سوال مي توان گفت تمام مراكز استان در ايران به فرودگاه مجهز مي باشند. شهر اروميه نيز داراي يكي از فرودگاه هاي بين المللي ايران مي باشد و افراد مي توانند براي شركت در تور اروميه سفر هوايي را انتخاب نمايند. ذكر اين نكته الزامي است كه سفر با هواپيما هزينه هاي خاص خود را دارد كه در زمان عقد قرار داد به مسافر گفته خواهد شد. لازم به ذكر است كه مسافت مي تواند، در انتخاب يكي از اين گزينه ها تاثير گذار باشد. به طور مثال فردي كه از سيستان و بلوچستان قصد شركت در تور را دارد سفر هوايي گزينه مناسب تري براي او به نظر مي رسد. در كل بودجه مالي و سليقه افراد در انتخاب چگونگي سفر مي تواند تاثير فراوان داشته باشد.

خدمات تور اروميه

جاذبه هاي ديدني و تفريحي اروميه

يكي از دلايلي كه افراد تور ارزان اروميه براي سفر انتخاب مي كنند، جاذبه هاي گردشگري فراواني است كه افراد مي توانند با حضور در اين مكان ها از آن لذت ببرند و تجربه خوبي از سفر به اروميه داشته باشند. اين جاذبه هاي گردشگري در انواع مختلف در سراسر شهر اروميه پراكنده مي باشند. لازم به ذكر است شما با حضور در اين شهر مي توانيد نمونه هاي مختلفي از جاذبه هاي گردشگري را مورد بازديد قرار دهيد. به طور مثال در اين شهر جاذبه هاي تاريخي، فرهنگي، طبيعي و … موجود مي باشند و از اين نظر مسافران براي گردش انتخاب هاي فراواني دارند و مي توانند محيط ها مختلفي را مورد بررسي قرار دهند. ما در ادامه چند مورد از مهمترين جاذبه هاي گردشگري شهر اروميه را مورد بررسي قرار خواهيم داد كه از مهمترين آن ها درياچه اروميه مي باشد.

اين شهر يكي از زيبا ترين شهرهاي ايران محسوب مي شود و به طبع جاذبه هاي گردشگري بي شماري را نيز دارا مي باشد. در متون بالا به دو نمونه از اين جاذبه ها پرداختيم و آن ها را معرفي نموديم؛ اما ساير جاذبه هاي كه افراد مي توانند در اروميه مورد بازديد قرار دهند، مكان هايي مانند پارك زيباي شيخ تپه، چشمه آب معدني كوه زنبيل، پيست اسكي خوشاكوه، موزه تاريخي اروميه، بازار سنتي و … مي باشد. شما مي توانيد با حضور در تور اروميه به بازديد از اين مراكز بپردازيد و تجربه يك سفر خوب را كسب نماييد.

جاذبه هاي ديدني و تفريحي اروميه

درياچه اروميه

به جرات مي توان گفت حدود هفتاد درصد از افرادي كه در تور اروميه شركت مي نمايند به دليل بازديد از درياچه اروميه مي باشد. هرچند اين درياچه بزرگ آب شور قسمت اعظمي از مساحت خود را از دست داده است اما باز هم زيبايي خاص خود را دارد و افراد در سفر به اروميه اين جاذبه گردشگري را مورد بازديد قرار مي دهند. لازم به ذكر است درياچه اروميه يكي از بزرگترين درياچه هاي آب شور در دنيا مي باشد و به دليل زيبايي هاي بي نظيري كه دارد همواره خواستگاه بسياري از توريستان داخلي و خارجي بوده است. به صراحت مي توان گفت نماي زيبايي كه اين درياچه دارد در هيچ كجاي دنيا قابل ديد نمي باشد. توصيه سايت ما به شما اين است در سفر به اروميه اين درياچه زيبا را مورد بازديد قرار دهيد و از زيبايي و شكوه آن لذت ببريد.

درياچه اروميه

فقرگاه در تور اروميه

مي توان گفت يكي از جاذبه هاي گردشگري كه در اروميه مي توانيد، تجربه نماييد فقرگاه مي باشد. اين جاذبه را مي توان به يكي از جاذبه هاي تاريخي در استان آذربايجان لقب داد كه در تور اروميه مي تواند بهترين گزينه براي بازديد باشد. اين اثر از زمان مادها بر جاي مانده است و شنيده ها حاكي از اين است كه مقبره يكي از بزرگان در آن زمان مي باشد. با توجه قدمت تاريخي و زيبايي كه اين دخمه سنگي دارد بازديد از آن خالي از لطف نيست. لازم به ذكر است فقرگاه در آبادي اگريقاش در نزديكي هاي شهر مهاباد واقع شده است.

فقرگاه در تور اروميه

غذاهاي محلي شهر اروميه

هر شهري داراي يكي سري از غذاهاي مخصوص به خود مي باشد، كه افراد مي توانند با حضور در آن شهر از غذاهايشان لذت ببرند. شما مي توانيد در اروميه غذاهاي سنتي و محلي اين شهر را ميل نماييد و از خوردن اين غذاها لذت ببريد. از اين غذاها مي توان به گوزلمه( ماست با تخم مرغ)، سوپ بلغور، اروميه خورش، آش كلم، آش دوغ، يتيمچه، گيزاتما( بادمجان، كدو، سيب زميني) و… اشاره كرد. اين غذاها در اكثر رستوران هاي شهر اروميه ارائه مي شوند. توصيه ما به شما اين است در تور اروميه حتما از اين غذاها استفاده نماييد.

اين شهر را مي توان يكي از مهمترين شهرها از لحاظ رستوراني نام برد. اروميه آشپزاني بسيار با تجربه اي دارد كه افراد مي توانند به راحتي غذاهاي لذيذ خود را در رستوران هاي اين شهر تهيه نمايند. از رستوران ها بزرگ اين شهر مي توان به رستوران هاي دياكو، فلامينگو، گازماخ، سفر خانه كشكول و… اشاره كرد. شما مي توانيد بهترين غذاها را با بهترين كيفيت و بالا ترين تنوع در اين رستوران ها تهيه نماييد. در رستوران هاي اين شهر انواع غذاهاي محلي، ايراني و بين المللي طبخ مي شود.

غذاهاي محلي شهر اروميه

بهترين مراكز خريد در تور اروميه

در هر مسافرتي كه صورت مي گيرد يكي از مهمترين مسائل مراكز خريدي است كه در آن شهر موجود مي باشند. اين مراكز با توجه به نياز مردم و سوغاتي كه با خود به همراه مي برند بسيار مهم است. در شهر اروميه مراكز خريد مهمي مي باشد، كه با توجه به نياز افراد در نقاط مختلف شهر پراكنده شده اند و شما مي توانيد سوغات اين شهر را از بازار قديمي و تاريخي شهر اروميه تهيه نماييد. از مهم ترين مراكز خريد شهر اروميه كه مي توان نام برد عبارتند از:

بازار قديمي اروميه

بازار بزرگ خيام جنوبي

مركز خريد ميلاد نور

مركز خريد ياقوت

مركز خريد استادان

مركز خريد امير كبير

منبع : تور ارزان قيمت اروميه

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 3
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 114
  • بازدید کلی : 3358
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه